Inkeriläisten sivistyssäätiö

Valokuvia

Heimopataljoona / heimosoturit / Inkerin ukot / sotilaitaHenkilögalleria / syntymäpäiväjuhlia yms.Inkeriläisten siirrotInkeriläisten sivistyssäätiö
”Inkerin ukot” -kerhon tilaisuus Suomalaisella klubilla 26.9.1967.Turussa oik. Matti Suomalainen.(Itkeviä naisia) K.K.Paino, Copyright by Foto-Luben, Danzig.Inkeriläisten sivistyssäätiön hallintoneuvoston kokous 1968. Läsnä hallintoneuvoston ja hallituksen jäseniä. Oik. istumassa Oskar Rokkanen, Antti Kekki, Väinö Kekki, Erkki Tuuli, Kaija Vironmäki, ??, ??, Toivo Marttinen, Eino Vironseppä, Kerttu Susi, Sulo Haltsonen. Oik. Seisomassa Robert Rainio, Leo Yllö, Ida Riipinen, Pirkko Huurto, Harry Brotherus, Matti Vironmäki, Jussi Vesa.
Inkerin liitto / Inkeriläisten yhdistys/ Suomen Inkeri-liitto/Inkeriläisten yhdistyksen Helsingin paikallisosasto / Helsingin seudun Inkeri-seura, Helsingin InkerikuoroInkerinsuomalaisten historia -kirja 1969, kirkon 350-vuotiskirja
Inkeri-näyttely, ”Inkerin raitti” 1999,  perinnetilaisuuksia yms.Juhlia, tapahtumia 1900 -luvun alkupuolella
Inkeriläisten yhdistys ry:n vuosikokous Viipurilaisen osakunnan huoneustossa 1966.Pääministeri Johannes Virolainen vastaanottaa Inkerin kirkon 350-vuotisjuhlajulkaisun 11.2.1966. Vas, Matti Vironmäki, Johannes Virolainen, Simo Karhu.
Kalevalaista kansanperinnettä Parikkalassa, Kalevala-Furumissa.Runonlaulaja Samppa Uimonen 1984.Inkeri-juhlat Viipurissa 1935.
Kansio 1Kansio 2Kansio 3Kesäjuhlat 1958 Helsingissä
(Svinhufvud, lottia)(Mies ja nainen, liimattu sisäkanteen)Suursaaresta?Inkeril. Kesäjuhla Munkkiniemessä 19. -20.7.1958. MV18x24 cm
Kesäjuhlat 1960 TampereellaKesäjuhlat 1962 TurussaKesäjuhlat 1963 HelsingissäKesäjuhlat 1965 Turussa
Tuutarilaisia Tampereen kesäjuhlilla 1960.Inkeriläisten muistomerkki paljastustilaisuuden yleisöä Turun hautausmaalla 1962.Kesäjuhla Munkkiniemen yhteiskoululla 1963. Kuvassa mm. Väinö Kekki, Ida Riipinen,  Kerttu Susi, Elsa Luukkonen, Sulo Allanmaa, Antti Kekki.Turun uudella hautausmaalla. Valokuva Hannu Vironmäki 1965.
Kesäjuhlat 1966 TampereellaKesäjuhlat 1967 TurussaKesäjuhlat 1969 HelsingissäKesäjuhlat 1970 Tampereella
(Urheilujoukkue)Turussa 1967, keskellä Väinö Kekki.Helsingin Inkeri-kuoro Helsingin kesäjuhlilla Munkkiniemen yhteiskoululla 1969.Juhlakansaa Tampereen kesäjuhlilla, Tammelan kansakoululla 1970.
Kesäjuhlat 1971 TurussaKesäjuhlat 1972 HelsingissäKesäjuhlat 1973 TampereellaKesäjuhlat 1974 Turussa
Kunnianosoitus Inkeriläisten vainajien muistomerkillä Turun uudella hautausmaalla kesäjuhlien yhteydessä 1971.Lentopallojoukkueet. Helsingin edustajia oik. Annikki Kelo, Helmi Lehtinen, Anne Vironseppä. Äärimm. vas. Leevi Iivainen.Juhlakansaa Tampereen kesäjuhlilla, Tammelan kansakoululla 1973. Eturivissä oik. Robert Rainio, Leo YllöLippuvartio Turussa Karjalaisten patsaalla 1974.
Kesäjuhlat 1979Kesäjuhlat 1982 LahdessaKesäjuhlat 1983 TurussaKesäjuhlat 1984 Helsingissä
Rappulan kesäjuhlavieraita 23.6.1979.Kavilahden tytöt Lahden juhlilla 1982.Kyykkäjoukkueet Turun kesäjuhlilla 1983.Ehtoollisen jakajat Helsingin kesäjuhlilla Munkkivuoren kirkossa 1984. Vas. Jussi Jänis, Matti Vironmäki, Eero Saarinen, Markku Pyysiäinen. Kuva Viktor Tilkku.
Kesäjuhlat 1985 LahdessaKesäjuhlat 1986 TurussaKesäjuhlat 1989 TurussaKesäjuhlat 1990 Tuutarissa
Lahti 6.7.1985 Inkeril. Kesäl.Prof. Lauri Honko. Turun kesäjuhlat 1986.Inkerinsuomalaisten seurojen edustajat Inkerinmaalta ja Eestistä Inkerin muistokivellä Turussa kesäjuhlien aikaan 1989. V 24x18 cmTuutarin kesäjuhlat 1990. Viktori Aitman. Gävlen inkeriläisten lauluryhmä.
Kesäjuhlat 1991 HyvinkäälläKesäjuhlat 1992 LahdessaKesäjuhlat 1995 HyvinkäälläKesäjuhlat 1996 Raumalla
Helsingin Inkeri-kuoro kesäjuhlilla Hyvinkäällä 1991.Helsingin Inkeri-kuoro Lahden kesäjuhlilla Ristin kirkossa 1992.Diakoni Ulla Soikkeli, Inkerin kirkon diakoniatyön kouluttaja kesäjuhlilla Hyvinkäällä 1995.Rauman seudun Inkeri-seuran pj. Viljo Suomalainen kesäjuhlilla Raumalla 1996.
Kesäjuhlat 1997 LahdessaKesäjuhlat 1998 TurussaKesäjuhlat 1999 HelsingissäKesäjuhlat 2000 Lahdessa
Juhlakansaa kesäjuhlilla Lahdessa Ristinkirkossa 1997. Oik. kaikkien aikojen nuorin juhlija, viisikuinen Riina Valpuri Laakso äitinsä Elina Lopperin sylissä.
Pienet kansantanssijat Johanna (3 v) ja Susanna (5 v) Härkönen odottavat esiintymisvuoroaan kesäjuhlilla Turussa Wäinö Aaltosen koulun pihalla  1998.Piispa Leino Hassinen Helsingin kesäjuhlilla 1999.Julia Hyyrönen johtaa Inkerikuoroa Lahden kesäjuhlilla Ristinkirkossa 2000.
Kolppanan seminaari, inkeriläisiä opettajiaKuori 51Kuvia Ida Tapanaiselta omist. Inkeriläisten sivistyssäätiöKuvia Neuvostovallan ajalta?
120. Juhani ToikkaKehystetty käyntikorttivalokuva. Mina Räikkönen, kuoli H.l. Koskella 1940.Tapanainen(Valokuvia Neuvostovallan ajalta?)
Kuvia Olga Oinolan jäämistöstä omist. Inkeriläisten sivistyssäätiöKuvia Paavo Sovon jäämistöstä, omist. Inkeriläisten sivistyssäätiöKuvia Ruotsin puoleltaMaisemakuvia, muistomerkkejä, taloja, kirkkoja, hautajaisia, hautoja yms.
Inkerin kesäjuhlat Johanneksen kirkossa Helsingissä 13.7.1969. Valokuvaamo Pentti Seppänen, Fredrikinkatu 41 a, HelsinkiKersantti Paavo Sovo 1944.Ruotsin inkeriläisten kuoro.Turun uudella hautausmaalla. Valokuva Hannu Vironmäki 1965.
PaluumuuttajatilaisuuksiaRovasti LaurikkalaSekalaisia kuvia, tunnistamattomia yms.Tervehdyskäynnit Larin Parasken patsaalla / hautausmailla
HelsinginVuosaaren seurakunnan järjestämä tilaisuus paluumuuttajille joulukuussa 1999.Rovasti S.J Laurikkalan haudalla Pyhännössä.(Naisia kahvipöydässä)Kunniakäynti Larin Parasken patsaalla 1968. Vas. Matti Vironmäki, Väinö Kekki.
1919 – 1920, Inkerin rykmentti, Pohjois-Inkerin hoitokunta, Kirjasalo (Inkerin lippu) yms.Kuvia Skuoritsasta
Inkerinmaan vaakuna vuodelta 1650.Rippikoulukuva Skuoritsasta v. 1929.